Prijedlozi, prigovori i žalbe

U svrhu trajnog poboljšavanja djelovanja, PBF je izradio procedure kojima se reguliraju prijedlozi i prigovori te pripadajući obrasci.

 

Molimo da pažljivo pročitate procedure, a ispunjene obrasce (ako se radi o prigovoru) dostavite u Ured za upravljanje kvalitetom (Dekanat PBF-a, ured P03) ili na adresu e-pošte kvaliteta@pbf.hr.

 

Prijedloge možete dostaviti i anonimno, u sandučić koji se nalazi na zidu s vanjske strane referade ili putem online obrasca na poveznici https://forms.office.com/e/TG5DcqpFZ9

IMG_3099 (002)

U Proceduri za prijedloge poboljšanja prihvatljivi su prijedlozi vezani za:

 

·         poboljšanja vlastitog rada i radnog okruženja

·         uštede energije, rada, materijala i drugih resursa

·         poboljšanja procesa/praksi

·         poboljšanja akata

·         poboljšanja alata, opreme i ostalih resursa koji se koriste u pojedinim procesima

·         poboljšanja u sigurnosti i dobrobiti djelatnika i studenata SUZG PBF

·         poboljšanje komunikacije

 

Prijedlozi koji nisu prihvatljivi su kritiziranja i prigovori bez konstruktivnog razmišljanja, kao i prigovori, koji se unose u odvojen obrazac, te svi prijedlozi koji su formulirani tako da bi mogli povrijediti dostojanstvo pojedinca ili grupe pojedinaca, koji krše odredbe Uredbe o zaštiti osobnih podataka ili ukazuju na neutemeljene prigovore/žalbe usmjerene prema djelokrugu pojedinaca

 

Kako biste lakše formirali prijedlog, predlažemo Vam da:

 

1. locirate problem

2. istražite problem (činjenice, okolnosti, uzroke...)

3. osmislite rješenje (kako se nešto može učiniti lakše, brže, jeftinije ili točnije)

4. razmotrite izvodljivost i učinkovitost

5. dostavite nam prijedlog

 

Prijedlog može ostati anoniman ili ga možete potpisati.

 

Procedura za prijedloge poboljšanja

 

Procedura za prigovore

 

Obrazac za prigovor

{* *}