|
Studij: preddiplomski diplomski
|
|
Opis predmeta
Upoznavanje s poduzetničkim konceptima i vještinama kao što su: poduzetnik i poduzetnički pothvat; pokretanje novog pothvata – razvoj poslovnog plana, zamisli i prilike; procjena izvodljivosti novog pothvata - I.: procjena i vrjednovanje poduzetničkih prilika: screening i selekcija, analiza tržišta: marketing i pozicioniranje early stage posla, strukturiranje novog pothvata; II.: pravne strukture i pitanja, izvori i vrste kapitala, kupnja ili pokretanje novog posla, strategija razvoja novog posla; rast novog posla - I.: upravljačka ekipa, strateško planiranje, pristup poslovnim mrežama; II.: upravljanje rastom (prodaja, kanali distribucije, strateške alijance); III.: financiranje rasta, privlačenje držatelja prava [ stakeholders]; IV.: poduzetničko vođenje i ljudski resursi, poluženje intelektualnog vlasništva i drugih konkurentskih prednosti, razvoj savjetničke ekipe; izlazne strategije
Nastava
Vrste nastave
|
sati
|
oznaka
|
naziv
|
P
|
Predavanja
|
|
A
|
Auditorne vježbe
|
21
|
L
|
Laboratorijske vježbe
|
|
PK
|
Vježbe u praktikumu
|
|
S
|
Seminar
|
24
|
T
|
Terenske vježbe
|
|
Uvjeti za dobivanje potpisa
Seminarska nastava i vježbe koncipirani su kako bi studentu omogućili razumjevanje i sustavnu izradu seminarskog rada (poslovnog plana). Izrađeni seminarski rad kojim se artikulira poslovna zamisao uvjetom je pristupa ispitu.
|
Način polaganja ispita:
|
Pismeno
|
X
|
|
Usmeno
|
X
|
Literatura
Obvezna literatura
red. broj
|
Naziv
|
1.
|
Baron, R.A.; S.A. Shane (2004), Entrepreneurship: A Process Perspective, 1st Edition, South-Western College Pub.
|
Preporučena literatura
red. broj
|
Naziv
|
1.
|
Kuratko, D.F.; R.M. Hodgetts (2004), Entrepreneurship: Theory, Process & Practice, Thomson-South Western Publishers
|