Nositelj |
Suradnik |
ECTS bodovi: |
Studij: |
Šifra predmeta: |
SADRŽAJ PREDMETA
Kako navode teoretičari nastave jezika struke Hutchinson, Bolitho i Kennedy, a i ostali, u nastavi jezika struke najvažnije počelo je needs analysis tj. prvo proučiti potrebe studenata za vrstom jezika struke ili stručnog jezika koji im je potreban pri njihovom studiju i kasnijem radu. Kako to nije moguće ostvariti na prvoj i drugoj godini studija pri PBF-u zbog velike grupe studenata koji, k tomu, dolaze s različitim razinama predznanja, te prvo treba konsolidirati njihovo poznavanje engleskog jezika i uvesti ih u jezik struke, a nastavnik zna koji stručni vokabular engleskog jezika je potreban studentima prve i druge godine, te je na temelju njihovih potreba i napisan sveučilišni udžbenik; na višim godinama, studentima je prepušten odabir tema i radnih materijala, kao i tematskih i dokumetarnih filmova koji će se obraditi u grupama, a naročito odabir tema njihovih prezentacija iz područja Prehrambene tehnologije, koje će prezentirati na engleskoom jeziku.
ISHODI UČENJA
Vrste nastave | Sati | |
oznaka | Naziv | |
P | Predavanja | 20 |
A | Auditorne vježbe | |
L | Laboratorijske vježbe | |
PK | Vježbe u praktikumu | |
S | Seminar | 30 |
T | Terenske vježbe |
Naziv datoteke | Veličina | Ubačeno/mijenjano |
---|
Naziv datoteke | Veličina | Ubačeno/mijenjano |
---|